Laatste ontwikkelingen
Op deze pagina vindt u een korte omschrijving van de laatste ontwikkelingen aan het Creditsysteem.
Tarief wijzigen:
Deze functie geeft u de mogelijkheid om alle Creditaccounts te voorzien van een nieuw gewenst tarief.
Betaalhistorie per Creditaccount:
Van ieder Creditaccount kunt u de betaalhistorie teruglezen (tot 250 betaaltransacties terug).
Importeren en exporteren:
U kunt uw bestaande Creditaccounts exporteren en ook weer importeren.
Dashboard 1:
Dit dashboard biedt u een grafisch overzicht van alle transacties per dag.
Credits Callback:
Deze functie belt naar de klant toe, en zodra de code is geaccepteerd wordt men doorverbonden met de content.
Dashboard 2:
Dit dashboard biedt u een overzicht van de accounts met de meeste transacties in deze en in de vorige maand.
Help functie:
Deze functie geeft uitleg over wat de velden allemaal betekenen etc.
Dashboard 3:
Dit dashboard biedt u een grafisch overzicht van transacties en omzetverloop per uur.
Per gesprek:
Telefonische Consult voor een vast bedrag per gesprek.
Dashboard 4:
Dit dashboard biedt u een grafisch overzicht van de type transactie en het aantal betalingen.
2 minuten gratis:
Namens de aanbieder van deze lijn ontvangt u de eerste twee belminuten gratis.
Dashboard 5:
Dit dashboard biedt u een grafisch overzicht van het aantal e-mail transacties.
Mail in Stijl:
Naast het Creditsysteem in uw eigen huisstijl kunnen de e-mails vanuit het Creditsysteem naar uw klanten ook worden voorzien van uw huisstijl.
Auto login:
Maak u gebruik van credits? Schakel nummerweergave in, dan hoeft u voortaan de pincode niet meer in te toetsen. Het systeem herkent u nummer, meldt uw tegoed en schakelt u door.
Credits aankopen via e-mail:
De e-mail richting de klanten is voorzien van een betaal functie. Dus opwaardeer en vul je tegoed aan met 1 klik vanuit de e-mail.
Rapportage:
Over de afgelopen 2 maanden ziet u hier de betaaltransacties terug, per dag en een totaal. Of per dag welke Creditaccounts een betaaltransactie hebben gedaan.
Tegoed bijna op. Wat nu?
U hoort tijdens het gesprek: "Uw tegoed is bijna op. U heeft nog vijf minuten de tijd om dit weer op te waarderen. Dit kan tijdens dit gesprek."
Ga dan naar de website of klik in de e-mail, en voer een nieuwe betaling uit, dit tegoed wordt dan direct bijgestort zodat u door kunt gaan.
