Veelgestelde vragen en antwoorden

Wanneer ik bel naar het telefoonnummer van het Creditsysteem dan wordt er gevraagd om een pincode. Hoe zit dat?

• Wanneer u belt naar het creditsysteem dan dient u zich te identificeren via een pincode. U vindt uw persoonlijke pincode in uw email.

Moet ik van Telecom provider veranderen om van het Creditsysteem gebruik te kunnen maken?

• Nee, u belt gewoon via uw eigen provider naar geografisch nummer (vanuit het buitenland +31 xxxxxxxxx) en wordt dan doorgeschakeld met het Creditsysteem.

Maakt het uit bij welke Telecom provider ik zit?

• Nee, dat maakt niet uit. het Creditsysteem werkt voor iedereen, ongeacht de Telecom provider.

Ik heb een 090x-blokkering op mijn telefoon, kan ik dan wel gebruik maken van het Creditsysteem?

• Ja, juist voor mensen met 090x-blokkering is deze dienst erg handig. Omdat men niet rechtstreeks naar het 090x nummer belt, is het mogelijk ook met 0900 blokkering naar het Creditsysteem bellen.

Kan ik vanaf verschillende telefoons gebruikmaken van mijn Creditaccount?

• Ja, u kunt vanaf iedere telefoon (vast of mobiel) naar het Creditsysteem bellen. u hoeft alleen uw persoonlijke pincode in te toetsen en u wordt meteen doorgeschakeld naar het gewenste servicenummer.

Lees meer

Tips

Wat van jou is blijft van jou!

Een veel gehoorde klacht bij mobiele providers is dat u beltegoed vervalt na 1 of 2 maanden. Zonde, want u hebt er immers al voor betaald. Creditsysteem.nl heeft de oplossing.
Simpel uw beltegoed overzetten naar Creditsysteem.nl. u hoeft u dan niet druk te maken over u vervallen beltegoed.

Waarom zal ik dan niet via mijn mobiele telefoon naar dat 0900 nummer bellen?
Zo komt mijn tegoed ook best op!

Bellen vanaf een mobiel nummer naar een 0900 servicenummer is kostbaar.
Creditsysteem is veelal goedkoper omdat mobiele providers hoge kosten rekenen voor gesprekken naar 0900 servicenummers.

Ja dit wil ik ook. Hoe kan ik mijn beltegoed overzetten?

Het enige dat u nodig hebt is een account bij Creditsysteem. Hier kun u het beltegoed dat u over hebt omzetten naar tegoed op u credit account zodat u dit later kunt verbruiken.
Het werkt heel eenvoudig: u belt (met uw mobiel bijvoorbeeld) het nummer 0906-1994 dit kost 90 cent per minuut.
A. u toetst het credit account nummer in en sluit af met een # (hekje) en u bouwt 60 cent per gebelde minuut tegoed op.
B. u laat de lijn open staan zolang als u wilt, met een maximum van 50 min per gesprek en een max 167 min in 24 uur.
C. Na u gesprek sturen we u een email ter bevestiging met daarin vermeld het huidige tegoed.

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen.

Laatste ontwikkelingen

Credits aankopen vanuit e-mail

Hoe werken de credits voor u

Bij het 'Creditsysteem' betaalt uw bezoeker bijvoorbeeld € 1,50 per minuut.